خوشگلی و هزار دردسر...


·٠•●♥دخمل خوب ♥●•٠·

h+ome | E+mail| D+esign | p+rofile

 

میــگن خوشگلی و هـــزار دردسر

ولی دروغ میــگن من که تاحالا مشکلــی نداشتم!!


نظرات شما عزیزان:

فائزه
ساعت18:55---5 فروردين 1393
با سلام

عیدتون مبارک باشه

من و دوسیییتم الناز یه نظرسنجی تو وبمون گذاشتیم که در مورد هفت سینه

خوشحال میشم بیای و نظرت رو بگی

مرسیییی
پاسخ: باشه گلم الان میام


علی
ساعت17:36---5 فروردين 1393
ممنون شما هم لینک شدید
پاسخ: مر30


علی
ساعت17:00---5 فروردين 1393
خواستم ورش دارم یادم رفت مرسی یادم اوردی





وبلاگ خوشکلی داری با تبادل موافق بودی خبرم بده
پاسخ: الان لینکت میکنم


صبا
ساعت17:17---4 فروردين 1393
آپــــــــــــــــــم..
پاسخ: الان میام


اسما
ساعت21:59---2 فروردين 1393
والامنم تاحالاباهاش مشکلی نداشتم
پاسخ: خوشم میاد دوستامم خیلی خوشکلنا البته ولی به پای من که نمیرسن


صبا
ساعت21:02---2 فروردين 1393

پاسخ: آره دیگه ما این هستیم


محمد
ساعت13:09---2 فروردين 1393
اعـــــــتـــــماد به سقفت تو حـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــلقم


پاسخ: خب نمیتونم که خوشگلی خودمو انکار کنم :)


Sherlock
ساعت8:48---2 فروردين 1393
MrCi az hozoreT

shoma ham link shodid

bazam be man sar bezani khoshhal misham
پاسخ: باشه حتما بهن سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






»
farzaneh